diensten

marketing & pr

Het lijkt vanzelfsprekend, een klantgericht communicatiebeleid. Echter, bij not-for-profit organisaties, is dit niet altijd het uitgangspunt. In de not-for-profit sector bestaat een groeiende vraag naar een marktgerichte aanpak. moving mountains geeft op verschillende manieren gehoor aan deze vraag:

onderhandelen

In een marktgerichte organisatie benadert u de klant als marktpartij. Hierdoor ontstaat er ruimte om te onderhandelen over de aard van de dienst, de prijs, de locatie en de service waarmee de dienst wordt geleverd.

uw medewerkers als marketeers

Marktgericht denken is ook klantgericht denken. Dit houdt in dat al uw medewerkers ’marketeer’ zijn. Zij zijn medeverantwoordelijk voor het aangaan en onderhouden van relaties met uw klanten. Niet alleen in de rol van dienstverlener, maar ook van ondernemer. Om te zorgen dat uw medewerkers beslagen ten ijs komen op het gebied van marketing, biedt moving mountains ondersteuning. Communicatie met klanten vraagt namelijk om een expliciet communicatiebeleid en nieuwe vaardigheden van uw professionals.

meer informatie?

Neem contact op met Lise Gilsing en informeer naar de effectieve trajecten, trainingen en workshops.


Terug naar het overzicht
Deel deze pagina op uw:

moving mountains  •  drs. lise gilsing  •  fluwelensingel 106  •  2806 ch gouda  •  06 - 200 375 07  •  info@movingmountains.nl

moving mountains

drs. lise gilsing
fluwelensingel 106
2806 ch gouda
06 - 200 375 07
info@movingmountains.nl

© 2010 Moving Mountains